Filiżanka – najbardziej uniwersalny i użyteczny gadżet reklamowy zaraz po kubku. Domowe szafki i biurowe aneksy są nimi wypełnione, a mimo to każdy chętnie po nie sięga. W czym tkwi ich fenomen? Jakie korzyści z rozdawania filiżanek może zyskać firma? Co jest potrzebne do ich zamówienia?
Gadżety reklamowe – dlaczego warto wybrać filiżanki?
Popularna i lubiana forma promocji, poparta zainteresowaniem ze strony odbiorców. Firma poprzez rozdawanie gadżetów zwiększa i buduje świadomość marki, wychodząc bezpośrednio do klientów i kontrahentów.
Filiżanki reklamowe, rozdawane są jako:
- Upominek reklamowy dla klientów na wszelkiego typu imprezach branżowych: eventy, targi, konferencje i bankiety;
- Dodatek prezentowy dla kontrahentów, rozdawany podczas spotkań biznesowych i realizacji projektów;
- Forma podziękowania za zaufanie dla kontrahentów i klientów, rozdawane przy finalizacji umów czy dokonywaniu transakcji;
- Prezent dla pracowników, wręczane jako forma uznania czy podarunek firmowy;
Dlaczego ceramika reklamowa jest tak lubiana? Przede wszystkim dzięki swojej praktyczności i użyteczności – można napić się z nich kawy czy herbaty. Filiżanki znajdą także zastosowanie jako pojemnik na różnego typu drobiazgi.
Ludzie lubią dostawać upominki. Patrzenie na nie przywołuje wspomnienia, wzbudza emocje i skojarzenia. Dlatego równie ważny jest sposób ich wręczenia.
Filiżanki reklamowe z nadrukiem
Skoro już wiemy, po co tworzone są gadżety reklamowe, możemy przejść do zamówienia. Jak to zrobić? Najprościej załatwić to przez Internet. Wystarczy wejść na stronę: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/, zapoznać się z ofertą i złożyć zamówienie. Praktyczne porady:
- Przygotuj projekt nadruku – filiżanki czynnie uczestniczą w biurowej codzienności. Nie przegap takiej możliwości promocji Twojej firmy! Standardowo umieszcza się na nich logo, nazwę firmy, adres czy dane kontaktowe – nie rezygnuj z tych elementów i umieść przynajmniej jeden z nich na filiżance. Może chcesz przyciągnąć wzrok czymś bardziej oryginalnym?
- Wybierz materiał, kształt, pojemność i kolorystykę;
- Zdecyduj jaką technikę zdobienia chcesz wybrać;
- Rozważ dodatkowe możliwości znakowania;
- Poproś dostawcę o finalną wizualizację projektu do akceptacji;
- Zamówienie może zawierać dowolną ilość artykułów;
Nadruk
Bądź oryginalny i stwórz wyjątkowy wzór, który będzie przyciągał wzrok. Zastanów się nad ostatecznym efektem, zapytaj kogoś o zdanie. Pamiętaj, że gadżet będzie budował świadomość Twojej firmy, dlatego postaw na jakość.
Tworzenie przekazu – model AIDA
Prosty i skuteczny schemat AIDA pomaga na wykreowanie skutecznego komunikatu reklamowego, który spełnia konkretne funkcje. Warto wykorzystać ten model również przy tworzeniu gadżetów reklamowych. AIDA to akronim pochodzący od angielskich słów:
- Attention – przyciągnięcie uwagi poprzez konkretny produkt;
- Interest – wzbudzenie zainteresowania;
- Desire – chęć i pragnienie posiadania produktu;
- Action – akcja i działanie, zgodne z intencjami nadawcy, czyli dokonanie zakupu;
Koszty
Filiżanki z nadrukiem są subtelnym sposobem zwrócenia uwagi na istnienie i działania marki. Ich koszty nie naginają firmowego budżetu, szczególnie jeśli decydujesz się na zamówienie hurtowe.
Ceramika reklamowa doskonale spełnia funkcję promocyjną – jest upominkiem dla konkretnej osoby, która korzystając z niego, zapewni Twojej firmie szersze grono odbiorców.