Na luzie

Czy warto zamówić filiżankę reklamową?

Filiżanka – najbardziej uniwersalny i użyteczny gadżet reklamowy zaraz po kubku. Domowe szafki i biurowe aneksy są nimi wypełnione, a mimo to każdy chętnie po nie sięga. W czym tkwi ich fenomen? Jakie korzyści z rozdawania filiżanek może zyskać firma? Co jest potrzebne do ich zamówienia?

Gadżety reklamowe – dlaczego warto wybrać filiżanki?

Popularna i lubiana forma promocji, poparta zainteresowaniem ze strony odbiorców. Firma poprzez rozdawanie gadżetów zwiększa i buduje świadomość marki, wychodząc bezpośrednio do klientów i kontrahentów.

Filiżanki reklamowe, rozdawane są jako:

  • Upominek reklamowy dla klientów na wszelkiego typu imprezach branżowych: eventy, targi, konferencje i bankiety;
  • Dodatek prezentowy dla kontrahentów, rozdawany podczas spotkań biznesowych i realizacji projektów;
  • Forma podziękowania za zaufanie dla kontrahentów i klientów, rozdawane przy finalizacji umów czy dokonywaniu transakcji;
  • Prezent dla pracowników, wręczane jako forma uznania czy podarunek firmowy;

Dlaczego ceramika reklamowa jest tak lubiana? Przede wszystkim dzięki swojej praktyczności i użyteczności – można napić się z nich kawy czy herbaty. Filiżanki znajdą także zastosowanie jako pojemnik na różnego typu drobiazgi.

Ludzie lubią dostawać upominki. Patrzenie na nie przywołuje wspomnienia, wzbudza emocje i skojarzenia. Dlatego równie ważny jest sposób ich wręczenia.

Filiżanki reklamowe z nadrukiem

Skoro już wiemy, po co tworzone są gadżety reklamowe, możemy przejść do zamówienia. Jak to zrobić? Najprościej załatwić to przez Internet. Wystarczy wejść na stronę: https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/, zapoznać się z ofertą i złożyć zamówienie. Praktyczne porady:

  • Przygotuj projekt nadruku – filiżanki czynnie uczestniczą w biurowej codzienności. Nie przegap takiej możliwości promocji Twojej firmy! Standardowo umieszcza się na nich logo, nazwę firmy, adres czy dane kontaktowe – nie rezygnuj z tych elementów i umieść przynajmniej jeden z nich na filiżance. Może chcesz przyciągnąć wzrok czymś bardziej oryginalnym?
  • Wybierz materiał, kształt, pojemność i kolorystykę;
  • Zdecyduj jaką technikę zdobienia chcesz wybrać;
  • Rozważ dodatkowe możliwości znakowania;
  • Poproś dostawcę o finalną wizualizację projektu do akceptacji;
  • Zamówienie może zawierać dowolną ilość artykułów;

Nadruk

Bądź oryginalny i stwórz wyjątkowy wzór, który będzie przyciągał wzrok. Zastanów się nad ostatecznym efektem, zapytaj kogoś o zdanie. Pamiętaj, że gadżet będzie budował świadomość Twojej firmy, dlatego postaw na jakość.

Tworzenie przekazu – model AIDA

Prosty i skuteczny schemat AIDA pomaga na wykreowanie skutecznego komunikatu reklamowego, który spełnia konkretne funkcje. Warto wykorzystać ten model również przy tworzeniu gadżetów reklamowych. AIDA to akronim pochodzący od angielskich słów:

  • Attention – przyciągnięcie uwagi poprzez konkretny produkt;
  • Interest – wzbudzenie zainteresowania; 
  • Desire – chęć i pragnienie posiadania produktu;
  • Action – akcja i działanie, zgodne z intencjami nadawcy, czyli dokonanie zakupu;

Koszty

Filiżanki z nadrukiem są subtelnym sposobem zwrócenia uwagi na istnienie i działania marki. Ich koszty nie naginają firmowego budżetu, szczególnie jeśli decydujesz się na zamówienie hurtowe.

Ceramika reklamowa doskonale spełnia funkcję promocyjną – jest upominkiem dla konkretnej osoby, która korzystając z niego, zapewni Twojej firmie szersze grono odbiorców.

Możesz również polubić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *